Support medewerker Kidsvision
Over de organisatie
KidsVision is onderdeel van KidsKonnect, een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk bedienen inmiddels meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen in de leeftijdsgroep van 0 tot 12 jaar via de gecombineerde KidsKonnect-platformen.
Onze innovatieve softwareoplossing bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, die dagelijks gebruikt worden door kinderopvangorganisaties, ouders en medewerkers. We breiden de functionaliteit continu uit en realiseren steeds meer integraties met andere systemen, zodat onze gebruikers slimmer, efficiënter en met meer plezier kunnen werken.
Binnen KidsKonnect vormt KidsVision een belangrijk label: onze gebruiksvriendelijke software ondersteunt kinderopvangorganisaties in hun dagelijkse werkzaamheden, van planning en administratie tot oudercommunicatie.
Over de rol
Als Support medewerker bij KidsVision ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt gebruikers bij vragen over onze software en zorgt dat ze snel weer verder kunnen. Je begint met gebruikersbeheer (het aanmaken, wijzigen en stopzetten van alle gebruikers van Kidsvision) en telefoonondersteuning. Gaandeweg leer je meer over onze producten en processen om je taken uit te breide. Je werkt nauw samen met het gehele KidsVision team en andere specialisten binnen KidsKonnect.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
Beheren van gebruikersaccounts en toegangsrechten;
Beantwoorden van telefoontjes en e-mails van klanten;
Meedenken met klanten over praktische oplossingen in onze software;
Doorzetten van complexe vragen naar collega’s van support of development;
Bijdragen aan het verbeteren van handleidingen en kennisartikelen.
Wat bieden wij
Een aantrekkelijk salaris tussen de €2.941,- en €4.112,- per maand, afhankelijk van jouw ervaring;
Een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden met de mogelijkheid tot verlenging;
Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
26 vakantiedagen om op te laden;
Een goede pensioenregeling;
Een gezonde werk-privébalans, met flexibiliteit om deels vanuit huis en deels vanuit ons hoofdkantoor in Almere te werken;
Een eenmalige netto compensatie van €200,- voor het inrichten of verbeteren van je thuiswerkplek;
Een maandelijkse mobiele telefoon- én thuiswerkvergoeding;
Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in je functie;
Eens per kwartaal een supportmeeting waarbij je alle supportmedewerkers van onze verschillende labels ziet en spreekt, inclusief één keer per jaar een leuk supportuitje.Wie ben jij.
Wie ben jij
Je hebt een servicegerichte houding en communiceert helder en vriendelijk;
Je vindt het leuk om problemen op te lossen en door te vragen tot je het snapt;
Je leert snel en werkt nauwkeurig, je bent een administratieve duizendpoot;
Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling);
Sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
Je bent beschikbaar op woensdag;
Een grote pré: ervaring in of kennis van de kinderopvangbranche én kennis van KidsVision;
Pré: Ervaring met kennisbankplatforms (zoals Confluence of Zendesk Guide);
Pré: Ervaring als klantenservice medewerker.
✳️ Over de VOG
Omdat we werken met vertrouwelijke (persoons)gegevens en in de kinderopvangsector actief zijn, is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht voor iedereen die bij KidsKonnect in dienst treedt. De VOG wordt door ons aangevraagd bij een voorgenomen aanstelling. De kosten hiervoor vergoeden wij.
Solliciteer
Wil je ons team komen versterken als Support medewerker Kidsvision? Dan horen we graag van je!
