KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland en België bedienen inmiddels meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen in de leeftijdsgroep tussen 0 en 12 jaar met kinderopvangsoftware via de gecombineerde KidsKonnect platformen.
De afdeling Support is verantwoordelijk voor het ondersteunen en begeleiden van klanten bij het gebruik en beheer van onze producten en diensten, zowel op inhoudelijk als op technisch vlak. Zij doet dit via ons ticketsysteem, per telefoon en met behulp van remote beheer.
Als Support Lead KidsVision draag je vooral zorg voor de kwaliteit en efficiency van de dienstverlening van de Supportafdeling voor onze KidsVision klanten. Je houdt de rapportages in de gaten, coacht het team en neemt eigenaarschap voor verbetertrajecten. Daarnaast draai je mee met het team, onderhoud je contact met klanten o.b.v. (terugkerende) belafspraken, voer je eenvoudig consultancy opdrachten uit en ben je verantwoordelijk voor de nette afhandeling van escalaties en klachten.
Onze centrale bijeenkomsten zijn in Almere en daarnaast hebben we satellietkantoren in Kampen, Haarlem, IJsselmuiden, Hoorn, Leiden en Breda.
Wil je ons team komen versterken als Support Lead (KidsVision? Dan horen we graag van je!