KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland en België bedienen inmiddels meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen in de leeftijdsgroep tussen 0 en 12 jaar met kinderopvangsoftware via de gecombineerde KidsKonnect platformen.
De afdeling Support is verantwoordelijk voor het ondersteunen en begeleiden van klanten bij het gebruik en beheer van onze producten en diensten, zowel op inhoudelijk als op technisch vlak. Zij doet dit via ons ticketsysteem, per telefoon en met behulp van remote beheer.
Onze innovatieve softwareoplossing KidsKonnect bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, voor de verschillende gebruikersgroepen. Wij breiden de functionaliteit in deze portalen en apps continu uit. Daarnaast bouwen we het aantal integraties met andere systemen steeds verder uit.
Over de rol
Als Supportmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de gebruikers van KidsVision. Je ondersteunt en begeleidt hen op afstand en zorgt ervoor dat zij de mogelijkheden van het pakket optimaal benutten. Je bent je ervan bewust dat tevreden klanten de basis zijn voor het succes van ons bedrijf. Je levert support op het gehele pakket. Communicatieve vaardigheden, inlevingsvermogen en het helder krijgen van de gestelde vraag zijn van essentieel belang.
Je moet alert en vakkundig om kunnen gaan met allerlei wijzigingen die zich kunnen voordoen in de branches waarin wij werkzaam zijn en in onze ICT producten. We zullen dus continu investeren in jouw kennis door middel van tijd en opleidingen. Daarom is het voor ons van belang dat je tenminste 32 uur per week beschikbaar bent.
Over jou
Kortom, van onze medewerkers op de supportdesk wordt veel verwacht: algemene computerkennis, (basis)kennis van de kinderopvang en een servicegerichte werkhouding. Dit naast doorzettingsvermogen, een heldere stem en een grote mate van zelfstandigheid.
Wat bieden wij?
• Een leuke baan binnen een snelgroeiende onderneming waarin jij kan ontwikkelen
• Veel aandacht voor jouw groei, met een jaarlijks opleidingsbudget
• 26 vakantiedagen
• Mobiliteitsregeling
• Goede telefoonregeling
• Laptop van de zaak
• Gezellige uitjes, georganiseerd door de feestcommissie
• Veel oog voor een goede werk-privébalans
• Thuiswerken mogelijk
• Een prettige informele werksfeer
• Ontwikkeling aan een platform met hoge maatschappelijke impact
• Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
• Afwisselende job
Onze centrale bijeenkomsten zijn in Almere en daarnaast hebben we satellietkantoren in Kampen, Haarlem, IJsselmuiden, Brunssum, Hoorn en Leiden.
Wil je ons team komen versterken als Suportmedewerker (KidsVision)? Dan horen we graag van je!