KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland, België en de UK bedienen we inmiddels samen ruim 1 miljoen kinderen en hun ouders in de leeftijdsgroep tussen 0 en 12 jaar met kinderopvangsoftware via de gecombineerde KidsKonnect platformen. Hiermee maken wij een maatschappelijke impact.
Onze innovatieve softwareoplossing KidsKonnect bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, voor de verschillende gebruikersgroepen. Wij breiden de functionaliteit in deze portalen en apps continu uit. Ook de klanten hierin worden steeds verder uitgebreid waardoor je dit terug ziet komen in jouw werkzaamheden.
De afdeling Financiën zorgt ervoor dat de financiële administratie van alle klanten voor de gehele KidsKonnect organisatie op orde is en in deze rol ben jij er verantwoordelijk voor dat de abonnementen die door onze klanten worden afgenomen op de juiste wijze gefactureerd worden.
Binnen de afdeling Financiën, waar we met 5 collega’s zijn, vervang jij onze huidige collega die binnenkort met zwangerschapsverlof gaat en voer jij de veranderingen in de abonnementen van onze klanten door en zorg je voor een juiste facturatie. Als medewerker Orderadministratie ben jij verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van opdrachten, projecten en losse (na)facturatie voor alle onderdelen van de KidsKonnect groep. Jij wordt uiteraard goed ingewerkt door onze collega die jij gaat vervangen én kan je rekenen op hulp van de andere collega’s uit jouw team.
Wat ga je doen?
Als Order Administrateur ben je verantwoordelijk voor het stroomlijnen van de financiële processen en werk je voornamelijk in Afas en doe je voorstellen in samenwerking met de Manager Finance en collega’s van sales, Consultancy en de andere collega’s van Financiën. Daarnaast voor je ook deze taken uit:
Met jouw nauwkeurige blik en positieve karakter, weet jij onze klanten te ontzorgen en zorg jij voor een correcte financiële afhandeling. Je gaat zelfstandig te werk maar weet ook wanneer het nodig is om hulp van je collega’s in te schakelen. Daarbij blink jij uit in nauwkeurigheid en overzie jij de processen. Ook weet jij soepel je weg te vinden in onze systemen, voornamelijk Afas, en werk jij gemakkelijk samen met collega’s van andere afdelingen.
Wat breng je mee?
• Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau; in de richting van administratie of financieel
• Relevante werkervaring in de financiële administratie
• Even belangrijk is recente aantoonbare ervaring met Afas Profit als ERP-pakket. Dit is een vereiste voor de functie.
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
• Je hebt oog voor detail en bent nauwkeurig en consciëntieus
• Affiniteit met of kennis van de kinderopvangbranche en de KidsKonnect software is een pre
• Je bent 24 uur per week beschikbaar gedurende 1 jaar en werkt voornamelijk vanuit huis en in overleg ben je aanwezig op ons hoofdkantoor in Almere
Wat bieden wij?
Wil jij ons team komen versterken als Order administrateur? Dan horen we graag van je!