KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf dat zich richt op de kinderopvangsector. We zijn ontstaan door de beste kinderopvangsoftware te combineren. Op dit moment bedienen we meer dan 1 miljoen kinderen en hun ouders in Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk via de geïntegreerde KidsKonnect-platforms. Op deze manier dragen we bij aan maatschappelijke impact.
Onze innovatieve softwareoplossing, KidsKonnect, omvat verschillende toepassingen, waaronder portals en mobiele apps, voor diverse gebruikersgroepen. We breiden voortdurend de functionaliteiten van deze portals en apps uit.
Als Office Manager bij KidsKonnect ben je verantwoordelijk voor het goed organiseren van facilitaire zaken op ons hoofdkantoor in Almere. Daarnaast coördineer je ook de benodigdheden voor onze kantoren in Kampen, Breda en Haarlem. Jij bent het aanspreekpunt voor collega's met vragen over facilitaire kwesties, aangezien jij de contacten met verhuurders onderhoudt.
Jouw talent voor plannen en organiseren komt volledig tot zijn recht wanneer het gaat om events en trainingen voorbereiden (denk o.a. aan catering). Jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld en stemt dit af met jouw collega’s. Hoewel jouw voornaamste taak gericht is op het facilitair beheer van onze kantoren, ondersteun je incidenteel ook het directieteam met lichte administratieve werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan agendabeheer, het regelen van afspraken en het boeken van bijvoorbeeld vliegtickets.
Jij houdt ervan om ervoor te zorgen dat alles goed geregeld is. Alle collega’s voorzien in hun behoefte is iets waar jij energie van krijgt. Jij vindt het leuk om met verschillende stakeholders te spreken en zij weten jou ook goed te bereiken. Daarnaast vind je het leuk om nauw samen te werken met de CEO en hem te ontzorgen.
Wil je ons team komen versterken als Office Manager? Dan horen we graag van je!