Finance Medewerker
Over de organisatie
KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor kinderopvang en onderwijs. Het bedrijf is ontstaan uit de bundeling van de beste kinderopvangsoftware en biedt inmiddels ook krachtige oplossingen voor het primair onderwijs. In Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk bedienen meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen van 0 tot 12 jaar via de gecombineerde KidsKonnect platformen.
Onze innovatieve softwareoplossing KidsKonnect bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, voor de verschillende gebruikersgroepen. Wij breiden de functionaliteit in deze portalen en apps continu uit. Daarnaast bouwen we het aantal integraties met andere systemen steeds verder uit.
Over de rol
In deze rol ben je een belangrijk aanspreekpunt binnen de organisatie en zorg je ervoor dat onze financiële administratie altijd correct en up-to-date is. Je hebt oog voor detail, werkt gestructureerd en vindt het leuk om processen soepel te laten verlopen.
Jouw verantwoordelijkheden:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over facturen;
Verwerken van mutaties in abonnementen (nieuw, wijzigingen en opzeggingen), zowel via tickets in HubSpot als overige mutaties zoals licenties;
Opstellen en verwerken van creditnota’s;
Verzorgen van facturatie voor abonnementen en overige zaken, zoals urenregistraties en pakbonnen;
Ondersteunen bij debiteurenbeheer.
Wat bieden wij
We bieden een dynamische en innovatieve werkomgeving waarin je kunt bijdragen aan de groei en het succes van onze klanten. Naast een uitdagende rol binnen een ambitieus en enthousiast team, bieden wij:
Focus op jouw persoonlijke en professionele groei, met volop kansen om je talenten verder te ontwikkelen;
26 vakantiedagen om je batterij weer op te laden;
Een sterke nadruk op een gezonde werk-privébalans;
Een eenmalige netto compensatie van €200,- voor het inrichten of verbeteren van je thuiswerkplek;
Een mobiele telefoonvergoeding om altijd bereikbaar te zijn;
Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in je functie;
Flexibiliteit om deels vanuit ons hoofdkantoor in Almere te werken en deels vanuit huis;
Wie ben jij
Minimaal mbo-werk- en denkniveau;
Minimaal 4 jaar relevante administratieve werkervaring, bij voorkeur met abonnementenadministratie;
Ervaring met AFAS is vereist;
Je bent een echte teamplayer;
Kennis van HubSpot en/of Payt is een pré;
Goede kennis van Excel: je hoeft geen expert te zijn, maar het kunnen lezen van standaardformules en werken met draaitabellen is noodzakelijk;
Beschikbaar voor 40 uur per week;
Ervaring met debiteurenbeheer is een pluspunt;
Uitstekende schriftelijke en mondelinge beheersing van het Engels.
Solliciteer
Wil je ons team komen versterken als Finance Medewerker? Dan horen we graag van je!