Customer Success Manager

Solliciteer nu

Customer Success Manager

Ben jij klaar om een essentiële rol te spelen in het succes van onze klanten en wil je in de relaties met deze klanten dé sleutelfiguur zijn? Word de drijvende kracht achter het succes van onze klanten als Customer Success Manager bij KidsKonnect!"

Full-time / Part-time · Remote/Almere

Over de organisatie

KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland en België bedienen inmiddels meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen in de leeftijdsgroep tussen 0 en 12 jaar met kinderopvangsoftware via de gecombineerde KidsKonnect platformen.

Onze innovatieve softwareoplossing KidsKonnect bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, voor de verschillende gebruikersgroepen. Wij breiden de functionaliteit in deze portalen en apps continu uit. Daarnaast bouwen we het aantal integraties met andere systemen steeds verder uit.


Over de afdeling 

Bij KidsKonnect zijn we verheugd om ons nieuwe Customer Success-team aan te kondigen, dat zich volledig zal toeleggen op onze klanten. Als Customer Success Manager word je de drijvende kracht achter het opbouwen van een sterke relatie en het garanderen van succesvol gebruik van onze software. Onder leiding van onze Head of Customer Success speel je een essentiële rol in het ondersteunen van onze meest waardevolle klanten.

Sluit je aan bij ons Customer Success-team en maak deel uit van een dynamische omgeving waarin jouw expertise wordt gewaardeerd en waar je de kans krijgt om impact te maken op onze meest waardevolle klant. Samen zullen we onze klant helpen om te groeien en hun potentieel te maximaliseren met behulp van onze innovatieve softwareoplossingen.

Over de functie

In deze functie krijg je de kans om nauw samen te werken met belangrijke stakeholders binnen de organisatie van onze klant. Door proactief te luisteren naar hun behoeften, doelen en uitdagingen, kun je op maat gemaakte oplossingen en waardevolle inzichten bieden. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden, empathie en technische expertise zorg je ervoor dat onze klant maximaal profiteert van onze software en diensten.

Als lid van ons gloednieuwe Customer Success-team krijg je de mogelijkheid om te werken met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen die onze klanten helpen om hun doelstellingen te bereiken. Je speelt een directe rol in het vergroten van het succes van onze klant, waardoor je een positieve impact hebt op hun bedrijfsresultaten en groei.

Bij KidsKonnect geloven we in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Als Customer Success Manager krijg je de kans om je professionele vaardigheden verder te ontwikkelen en een waardevolle bijdrage te leveren aan de groei en het succes van ons bedrijf. We zijn op zoek naar een gepassioneerde professional die gedreven is om de verwachtingen van onze klant te overtreffen en een langdurig partnerschap op te bouwen.


Wat ga je doen?

  • Je beheert strategische (key) accounts om klantdoelstellingen te behalen.
  • Door een proactieve inzet weet je gewenste resultaten en maximaal rendement voor klanten te waarborgen.
  • Je bouwt relaties door regelmatig klantbezoeken op en werkt aan verdieping van deze relaties.
  • Je organiseert meetings om productprestaties te beoordelen en best practice aanbevelingen te doen.
  • Je creëert op maat gemaakte plannen voor succes en groei van jouw accountportfolio.
  • Je identificeert en beheert up- en cross-selling kansen.
  • Je werkt samen met collega’s van de teams Support, Consultancy, Sales & Marketing om optimale klantervaring te leveren
  • Je ondersteunt de samenwerking met Product en Development voor continue ontwikkeling.
  • Uiteraard behoud en breid je je diepgaande kennis van KidsKonnect software en ontwikkelingen in de markt uit.
  • Je vertegenwoordigt KidsKonnect op branche-evenementen en klantenevents


Als jij bent wie we zoeken, dan:

  • Heb je bewezen ervaring in accountmanagement en -ondersteuning.
  • Toon je empathie voor de behoeften van klanten en weet je technische beperkingen en zakelijke doelen in evenwicht te brengen.
  • Ben je productgericht en in staat om de kloof tussen klanten en productteams te overbruggen door feedback te faciliteren.
  • Heb je relevante werkervaring in consultancy of sales.
  • Bezit je uitgebreide kennis van de KidsKonnect software en gerelateerde integraties.
  • Beschik je over een HBO werk- en denkniveau.
  • Beheers je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend Nederlands en Engels.
  • Heb je ervaring in het opbouwen en onderhouden van langdurige klantrelaties.
  • Heb je een goed begrip van de volledige klantreis.
  • Ken jij de kinderopvang en/of primair onderwijs sector liefst al vanuit een eerdere professionele werkomgeving (dit is een pré).
  • Bouw je graag solide, duurzame relaties op met een win-winsituatie als resultaat.
  • Heb je oog voor detail, ben je analytisch en zelfverzekerd in het presenteren van inzichten en gegevens.
  • Ben je een zelfstarter die uitdagingen in commerciële doelstellingen omarmt.
  • Ben je een integere en betrouwbare sparringpartner voor klanten en collega's op gelijk niveau

Wat bieden wij?

• Een leuke baan (32-40 uur) binnen een snelgroeiende onderneming waarin jij kan ontwikkelen

• Veel aandacht voor jouw groei, met een jaarlijks opleidingsbudget

• 26 vakantiedagen

• Mobiliteitsregeling

• Goede telefoonregeling

• Laptop van de zaak

• Gezellige uitjes, georganiseerd door de feestcommissie

• Veel oog voor een goede werk-privébalans

• Thuiswerken mogelijk

• Een prettige informele werksfeer

• Ontwikkeling aan een platform met hoge maatschappelijke impact

• Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid

• Afwisselende job

Onze centrale bijeenkomsten zijn in Almere en daarnaast hebben we satellietkantoren in Kampen, Haarlem, IJsselmuiden, Breda, Hoorn en Leiden. 

    Solliciteer

    Wil je ons nieuwe team komen versterken als Customer Success Manager? Dan horen we graag van je!