KidsKonnect is een succesvol, innovatief en snelgroeiend softwarebedrijf voor de kinderopvangbranche. KidsKonnect is ontstaan door het samenvoegen van de beste kinderopvangsoftware. In Nederland en België bedienen inmiddels meer dan tien bedrijven samen ruim 1 miljoen kinderen in de leeftijdsgroep tussen 0 en 12 jaar met kinderopvangsoftware via de gecombineerde KidsKonnect platformen.
Onze innovatieve softwareoplossing KidsKonnect bestaat uit diverse applicaties, waaronder portalen en mobiele apps, voor de verschillende gebruikersgroepen. Wij breiden de functionaliteit in deze portalen en apps continu uit. Daarnaast bouwen we het aantal integraties met andere systemen steeds verder uit.
Over de afdeling
Bij KidsKonnect zijn we verheugd om ons nieuwe Customer Success-team aan te kondigen, dat zich volledig zal toeleggen op onze klanten. Als Customer Success Manager word je de drijvende kracht achter het opbouwen van een sterke relatie en het garanderen van succesvol gebruik van onze software. Onder leiding van onze Head of Customer Success speel je een essentiële rol in het ondersteunen van onze meest waardevolle klanten.
Sluit je aan bij ons Customer Success-team en maak deel uit van een dynamische omgeving waarin jouw expertise wordt gewaardeerd en waar je de kans krijgt om impact te maken op onze meest waardevolle klant. Samen zullen we onze klant helpen om te groeien en hun potentieel te maximaliseren met behulp van onze innovatieve softwareoplossingen.
Over de functie
In deze functie krijg je de kans om nauw samen te werken met belangrijke stakeholders binnen de organisatie van onze klant. Door proactief te luisteren naar hun behoeften, doelen en uitdagingen, kun je op maat gemaakte oplossingen en waardevolle inzichten bieden. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden, empathie en technische expertise zorg je ervoor dat onze klant maximaal profiteert van onze software en diensten.
Als lid van ons gloednieuwe Customer Success-team krijg je de mogelijkheid om te werken met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen die onze klanten helpen om hun doelstellingen te bereiken. Je speelt een directe rol in het vergroten van het succes van onze klant, waardoor je een positieve impact hebt op hun bedrijfsresultaten en groei.
Bij KidsKonnect geloven we in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Als Customer Success Manager krijg je de kans om je professionele vaardigheden verder te ontwikkelen en een waardevolle bijdrage te leveren aan de groei en het succes van ons bedrijf. We zijn op zoek naar een gepassioneerde professional die gedreven is om de verwachtingen van onze klant te overtreffen en een langdurig partnerschap op te bouwen.
Wat ga je doen?
Wat bieden wij?
• Een leuke baan (32-40 uur) binnen een snelgroeiende onderneming waarin jij kan ontwikkelen
• Veel aandacht voor jouw groei, met een jaarlijks opleidingsbudget
• 26 vakantiedagen
• Mobiliteitsregeling
• Goede telefoonregeling
• Laptop van de zaak
• Gezellige uitjes, georganiseerd door de feestcommissie
• Veel oog voor een goede werk-privébalans
• Thuiswerken mogelijk
• Een prettige informele werksfeer
• Ontwikkeling aan een platform met hoge maatschappelijke impact
• Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
• Afwisselende job
Onze centrale bijeenkomsten zijn in Almere en daarnaast hebben we satellietkantoren in Kampen, Haarlem, IJsselmuiden, Breda, Hoorn en Leiden.
Wil je ons nieuwe team komen versterken als Customer Success Manager? Dan horen we graag van je!